Inzichten & updates

Uitgelicht nieuws

Uitzonderlijke klanttevredenheid bij top 20% klanten!

We zijn ontzettend trots om te kunnen melden dat we een indrukwekkende Net Promoter Score (NPS) van 82 hebben behaald

Customer Intimacy

Niet de prijs of de snelheid staan centraal, maar het opbouwen van duurzame relaties gebaseerd op vertrouwen, betrokkenheid en vakmanschap.

Lees meer

Bezoek uit Zweden

Scania Zweden komt kijken hoe wij als De Ceuster bouwkranen hun Fleet Management-data inzetten om rijgedrag te verbeteren – en...

Lees meer

Waarom huren of kopen?

Studenten van Thomas More Geel hebben onderzoek uitgevoerd naar de strategische keuzes bij de aanschaf en huur van bouwkranen.

Lees meer

NPS Score 82!

We zijn ontzettend trots om te kunnen melden dat we een indrukwekkende Net Promoter Score (NPS) van 82 hebben behaald

Lees meer

Connect&Learn - infosessies

Houd zeker onze website en sociale mediakanlen in ’t oog voor de volgende Connect&Learn infosessie.
De eerstvolgende Connect&Learn verwachten we in het najaar. Stay tuned!